torstai 9. toukokuuta 2013

Kesä ala tulla jo!

Moro!

Tänään sataa vettä, ei sitten yhtään tylsempää voisi olla näin päivällä. Rupesin selailemaan kännykän vanhoja kuvia ja kokosinkin kesän odottajaisiksi kollaasin viimekesän kännykkäkuvista!
Viime kesästä lyhyesti sen verran, että oli kyllä tosi kiva loma.
1. Käytiin porukalla mökillä
2. Olin leirillä viikon
3. Pippaloitiin usein
4. Olin Amarillossa tutustu ja tienaa-harjoittelussa (mikä auttoi mua muuten tän kesän töiden saannissa :P)
5. Kävin möksällä pari kertaa
6. Otin aurinkoa niinä päivinä kun ei satanut
7. GRILLATTIIN PALJON
Ja kaikkea sellaista. En ryhdy selittää jokaisesta kuvasta mitä missä ja milloin tapahtui mutta kaikissa kuvissa oli ainakin mulla mukavaa:)


 photo kesauml2012_zpsec523d03.jpg

Nyt kun kesä saisi jo tulla, voisitte kirjoittaa parhaan kesämuistonne tähän alas kommenttiboksiin!
Mun ehdottomasti paras kesämuisto on se, kun oltiin kaverin möksällä kaveriporukalla, oli ihan huippua siellä♥

Tänään olisi TouhuTorstain vuoro, mutta pitää vielä miettiä olisinko (taas) kuskina vai en. Riippuu vähän saanko auton vai en. Oivoi jos rahaa menee taas...
Eilen olin kaverini kanssa Ilonassa katsomassa Suomi-USA peliä, ja niin kuin oikeastaan ounailtiinkin, turpaanhan siitäkin sitten tuli. Jospa perjantaina olisi parempi matsi Suomella?

Kannattaa muuten käydä tuolla Ilonassa, ihan siisti paikka! Harmi kun lähdettiin niin aikaiseen pois, ei ehditty loppuillan menoa nähdä, mutta toisella kertaa sitten. :)

~Taru

2 kommenttia:

  1. Pakko vielä tähänkin kommentoida :D

    Paras kesämuistoni tuli siinä heti kesäkuun alussa, kun koulut loppu. Sillon siis rupesin seurustelemaan Markuksen kanssa. Illalla sitten semmosessa jumalattomassa kaatosateessa rakkaalla Kymcon skootterilla kotiin.

    Kymcon kanssa tuli kyllä porhallettua vaikka missä, mutta kertaakaan se ei minua jättänyt. Yhdessä kesässä tuli noin 6 000 kilometriä ajeltua :D

    VastaaPoista
  2. Vähän ihana muisto! Te kyllä ootte Markuksen kanssa niin ihana pari että ei mitään rajaa:)♥

    VastaaPoista