torstai 23. toukokuuta 2013

Sirkustelua kevät 2013

Moikkelis!

Kuten lupasin, tässä on nyt näitä kuvia lauantailta eli sirkuksen kevätnäytöksestä:)

 photo sirkus2_zpsad544067.jpg

1. Tuollaiset jännärit oli ennen esitystä, toisessa näytöksessä ei sit enää jännittänytkään!
2. Henkka ja Åke Svensson poseeraa! Ne teki jongleerausnumeron tuolla, jota muuten en ole vieläkään nähnyt...
3. Mun ilme on kun haistaisin jotain pahaa :D
4. Vähän laadukkaampi kuva minusta, vaikka ilme edelleen outo ja olkapää näyttää lihavalta.


 photo sirkus1_zps05621532.jpg

Nämä loput kuvat onkin sitten isukin räpsimiä siitä mun numerosta. Ei osannut iskä ottaa hyviä kuvia sieltä katsomosta. Oli toki pimeää ja valaitus vähän kuvien ottamiseen huono mutta kai noista edes jotain selvää saa. Asennot on kanssa ihan kamalia, kun isi otti juts aina kuvan kun olen vaihtamassa tms. Hyvä isi.

~Taru

4 kommenttia:

  1. Ihania kuvia! Ootko kauan harrastanut sirkusta? Kuulostaa kivalle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Neljä vuotta tässä hurahtanut:) se on kyllä tosi kivaa, suosittelen!

      Poista
  2. Mahtavia :D! Ja ihanat sun kulmakarvat! :--D Mulla on niin ikuisuusongelma mun omien kanssa, niin mun oli pakko kommentoida tätä! Mäkin halua osata piirtää tollaset 8)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti:) kulmakarvat muotoilutan aina ammattilaisella (mun taidoilla saisin niihin kolon kuitenkin) ja sitten kulmakynällä vähän vahvistettiin tuohon esitykseen:) muuten en koskaan laita kulmia yhtään, ja nytkin ne vähän on jo menettänyt sen parhaan muodon...

      Poista