keskiviikko 17. heinäkuuta 2013

Möksällä

Heipsan!

Tulin eilen tänne mökille ja tarkoitus olisi olla täällä torstaihin asti. Tänään ohjelmassa on kampaajalla käyntiä ja varmaan vähän shoppausta.
Vettä tulee koko ajan taivaalta että ulkona on vähän huono olla... Illalla pistetään kyllä taas sauna lämpiämään!

Sauna ja mökkijuomana tämä mansikkaraparperi siideri on ihana! Tänään jos vaan Alkosta löydetään aineet, tehdään valkkarisangriaa mun reseptillä. Mulla on visio, mutta saa nähdä mitä siitä tulee:D

Päivän asu kuva tulee myöhemmin tänään, en ole vielä edes herännyt kunnolla. Unirytmi on mulla ihan sekaisin, herään päivään kunnolla vasta kuuden aikaan illalla!

Haluaisitteko ihonhoitopostauksen muuten? Tuossa on noi mun tän hetkiset luottotuotteet: nivean perusrasva ja Doven päivettävä vartalovoide. On muuten hyvät kesätuotteet!

Muksaa päivää kaikille <3

~ Taru

6 kommenttia:

  1. Mua kyl kiinnostaa toi sangriaresepti sit!!!:)

    VastaaPoista
  2. Kieltämättä ois kiinnostavaa maistella sangriaa valkkarista tehtynä. Yleensä kun siinä on se punkku!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se on ihan törkeän hyvää, me tehdään sitä kuule vielä ;)

      Poista
  3. Liityin, liity takas? =)

    http://minjakaroliina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en ole näitä lukija lukijasta tyyppejä, katsoin sun blogisi ja liityin koska mielenkiintoinen:) en siis sen takia että lukija-lukijasta:D

      Poista