keskiviikko 21. elokuuta 2013

New Clothes - Sneak Peak

 photo newies_zps7b09d84e.jpg

Kävin tänään vähän shoppailemassa BikBokissa, mukaan tarttui mustat farkut ja valkoinen sifonkinen paita. Oli muuten ihan tosi kiva kun oli farkkujen ostajalle vapaavalintainen (max 19.90€ hintainen) tuote kaupanpäälle! Elikkä tuo paita oli siis ilmainen koska ostin farkut :)

Sitten bongasin Ninasta ihan todella ihanan ja täydellisen Guessin trenssin, joka oli vielä puoleen hintaan mutta kun päätin että ah tuon minä ostan ja sovin sitä, niin eikös perskule se ole hartioista liian kireä... Jätin sitten hyllyyn. Ei edes ketuta yhtään! (huomaa sarkasmi viimeisessä lauseessa)

Noh, tämä suuri rahan säästö tosin antoi minulle jo pieniä suuntaviivoja huomiselle: varasin kahdet tennarit Stadiumista, koska tänään nuukaillessani en osaanut päättää kummat otan. Oikean puoleiset on Converset, ihan perus mustat ja hintaa niille jäisi sellaiset 50€ koska lukiokalenterin ihanat alekupongit haluavat edistää kenkäfetissiäni todenteolla. Tosin noi vasemmalla olevat olisivat vain 28€ ja ne on helpompi ja nopeampi saada jalkaan. Sivussa vetoketju, mutta tosin kestääköhän se sitten ollenkaan mun käytössä :D Olen kallistumassa Conversejen puolelle tällä hetkellä...


 photo kengaumlt1_zps9b1c9b56.jpg

Kertokaas te mielipiteenne kummat kengät huomenna ostan?:)

~Taru

15 kommenttia:

  1. Converset. Uskoisin, että ne kestää enemmän :) Molemmat on kyl kivat :D

    ♥: http://my--lullaby.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Vastaukset
    1. Vaaka kallistuu kovasti sinne puolelle ;)

      Poista
  3. Itekki ottaisin converset, tosin oon ja tuun varmaa aina olemaa hullu conversepalvoja joten tää oli multa ihan selkee :-D blogis vaikuttaa tosi mielenkiintoselta ja kivalta, jään ehdottomasti seurailemaa! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva että pidät blogistani:) mä veikkaan että ne converset on kanssa laadukkaammat:D

      Poista
  4. converset! laadukkaat eli kyllä kestää, ja tietty hyvät jalassa :) sopii sekä housujen että hameiden kanssa ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep! Ja ei ne nyt niin vaikea ole jalkaankaan laittaa, olen vain laiska:D

      Poista
  5. Converset ehdoton ykkönen!;) Ja kestävät hyvin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. laatu on tärkeintä;) ja totta, ne kyllä on 100x kivemmat kuin nuo toiset:P

      Poista
  6. Olen ernu ja huudan että ne toiset! Ettei vaan ollu Helly Hansen ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ollut Helly Hansenit, joku ihan random merkki oli:S ehkä seuraavalla kerralla otan tuon malliset:)

      Poista
  7. Minä varmaankin ottaisin nuo kokomustat (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minäkin ehkä seuraavalla kerralla, tosin samanlaisia (melkein) saa seppälästä ja kun laadusta ei tietoa niin hyllyyn ne nyt kyl jää:/

      Poista