tiistai 13. elokuuta 2013

Räpsyttimet

Tänään oli ihana päivä!
Ensin tottakai opiskelin  "ahkerasti" koulussa ja heti koulun jälkeen menin Jenniinan kanssa istumaan ja syömään Amarilloon. Otettiin kahvit ja mä sellaisen naminami ruuan, tosin Jenniinan piti auttaa aika paljon kun ahneuksissani otin "hieman" liian ison annoksen.

 photo jouIMG_7088_zps2d3ef598.jpg


Sen jälkeen sitten suuntasin taas Fressille (nyyhkis mun viikkopassi umpeutuu nytten!!) ja siellä kävin testaamassa Body Jam tuntia. Ihan jees, mutta olen edelleen enemmän Body Combatin ystävä. Pitää alkaa ihan tosissaan harkitsemaan kirjoitusten jälkeen josko sitä vielä ottais lisää urheilua elämään...

Ja sitten päivän kohokohtaan! Ripsiräpsyttimien laittoon! Palvelu oli ihan huippua ja tämä Heli rupatteli koko sen ajan mulle, erittäin miellyttävä kokemus oli nämä. Tosiaan olen ensikertalainen näiden ripsien kanssa ja olen jo nyt koukussa... Suosittelen lämpimästi kaikille! Kuopiolaiset (ja miksei muutkin...) paikka siis oli Upeus ja Heli on ihan loistava kosmetologi ;)


 photo ennen_zps7de5308c.jpg
Ennen

 photo jaumllkeen_zpsc2f646dc.jpg
Jälkeen
 photo jouIMG_7094_zps25df5e25.jpg

Mitäs tykkäätte, onko nämä kivemmat kuin alkuperäiset ? 
Minusta ainakin on ja olen toooodella tyytyväinen :) Ja tosiaan ne näyttää vieläkin paremmilta luonnossa, olen vain huono kuvaamaan omaa naamaa sokkona...

~Taru

17 kommenttia:

  1. Aivan ihanat ripset! itekin olin heti kerralla myyty, kun kävin ennen juhannusta ensikertalaisena pidennykset ottamassa :) niihin todellaki jää koukkuun, sillä ne helpottaa elämää (lue: meikkaamista) niin hurjan paljon :D

    http://heidimariajulia.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aluks olin silleen kun nousin siitä että onkohan nää nyt hyvät (perus pessimisti) mutta kun katsoin peiliin niin rakastuin♥ Ja tosiaan, odotan sitä että aamulla voi nukkua pidempään kun ei tarttee aina taivutella ripsiä / laittaa ripsaria ja ja.. :D

      Poista
  2. Itekki oon true ripsifriikki. Huomenna ois aika ripsien laittoon! :3 sanon vaa et on aika hankalaa opetella nukkumaan selälteen kun yleensä nukun mahalleen tai kyljellään ja sen kyllä huomaa näin 5 vk päästä ku toinen silmä on semmonen harakan varvas ja toinen silleen vielä sut ok :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en niin tule oppimaan nukumaan selälteen! Liian hankalaa :o

      Poista
  3. Itekki oon true ripsifriikki. Huomenna ois aika ripsien laittoon! :3 sanon vaa et on aika hankalaa opetella nukkumaan selälteen kun yleensä nukun mahalleen tai kyljellään ja sen kyllä huomaa näin 5 vk päästä ku toinen silmä on semmonen harakan varvas ja toinen silleen vielä sut ok :D

    VastaaPoista
  4. vautsi, upeet ripset tuli! lähikuvassa näyttää tosi hyvälle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti paljon, tykkään itsekin sikana näistä :3

      Poista
  5. Aivan ihanat edelleen! Tosin jo ennen noitakin olit:P mutta sopii tosi hyvin ja kauniit on! Jospa sitä itekkin joskus pääsisi kokeilee:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos muru♥ Kannattaa kokeilla jos siltä tuntuu, mutta sulla on kyllä ihanat ripset jo valmiiksi ;)

      Poista
  6. Onhan ne nyt hyvät, mut 2-3 viikon päästä vasta hehekeet onkin kun muutama enää jäljellä etkä voi taivuttaa omia ripsiäsi etkä laittaa ripsaria.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sen näkee sitten :) ja mulla on kyllä taipuisat ripset luonnostaan :)

      Poista
  7. Ihhanat ripset :--)

    Käy ihmeessä kattoon löytyiskö tuolta jotain :) ---> http://sapenkirppis.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  8. olen haastanut sut!(:
    http://ourspecialsecrets.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  9. Ihanat! Mä oon vaikka kuinka monta kertaa miettinyt että pitäiskö edes kokeilla, kun en jaksa/osaa/viitsi/halua laittaa ripsaria normaalisti yhtään mihinkään, enkä tällä hetkellä ees omista sellasta :--D Tää ois niin helppo kokeilla, kun ei tarvis tehdä itse mitään muuta kun maksaa 8)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nämä on kyllä ihan tajuttoman helppohoitoiset♥ Pitää vaan muistaa olla varovainen ja harjata haroripset kuntoon :)

      Poista