sunnuntai 11. elokuuta 2013

Summer 2013




Kesä meni ihan tajuttoman nopeaa taas! En ymmärrä miten alkukesä tuntuu aina että "ihanaa pitkä loma edessä" mutta elokuu tulee silti aina ihan liian nopeasti vastaan. Aina näin koulujen alun tiimoilla tuntuu sitlä, ettei koko kesänä ehtinyt mitään tehdä. Ehdinkö tehdä tarpeeksi?

 photo heinaumlkuu1_zpsabe06892.jpg

- Luin ihan tajuttomasti Kunto Plussaa ja Elleä. Rannalla tottakai!
- Söin jäätelöä, mutta en kovin paljoa kuitenkaan... Sitä ehkä liian vähän.
- Kuvailtiin Katan ja muiden kanssa suhkot paljon.
- Kokkailin biksut päällä
- Kävin muutaman kerran leffassa. Wolverine♥
- Kuvasin ankkoja
- Poimin viinimarjoja vapaaehtoisesti
- Kuvasin kukkia. Paljon.
- Ajeltiin kavereiden kanssa.. Isompia reissuja minä en tosin tehnyt kaveriporukalla :/

 photo heinaumlkuu2_zps637f7a7c.jpg

- Tuunasin vaatteita.
- Pelleiltiin kameralle ja oltiin linssiluteita.
- Tein smoothieta joista 80% kusi kun tein aina vähän liikaa...
- Luin Cosmoa 
- Siivosin viimein sen vaatekaapin!!
- Kaksi kaveriani aloitti bloggaamisen :)
- Ostin liian kalliita hoitoaineita
- Tein ja join valkkarisangriaa, namnam♥ (muistakaapas resepti!!)
- Ainakin yritin lukea bilsan kirjoituksiin....

 photo heinaumlkuu3_zpsc7947b39.jpg

- Kahvittelin runsaasti
- 20% smoothieista onnistui!
- Söin Bella Romassa muutaman kerran, naminami mitä wingsejä siellä onkaan! (sijaitsee kuopion matkuksessa, joten myös shoppailin PALJON)
- Shoppailin.. Ja lakkasin ne kynnet aina kun maltoin
- Pidettiin tyttöjen ilta Heidin luona
- Auringonotto ja hieman nautiskeltavia ♥
- Rakastin lämpimiä säitä
- Katsoin 4 True Bloodin tuotantokautta
- "Luin englannin kirjoituksiin" elikkä luin tuota kirjaa :D

 photo kesaumlkuu1_zpsa82d12de.jpg

- Majoitin pari kertaa porukkaa olkkarin lattialle 
- Olin möksällä ja kuvailin koiraa
- Posetin kameralle vahingossa
- Olin Lieksan mökillä...
- Kuvasin vähän lisää Rollea
- Saatiin kala!! Ja savustettiin ja syötiin se. Nami!
- Kuvailin paljon maisemia...
- ...Ja söin vähän lisää...
- ... Ja grillasin paljon

 photo kesaumlkuu2_zps905e7c84.jpg

- Vietin parasta Jussia ikinä!
- Olin Pieksämäen mökillä...
- ... Ja grillasin sielläkin :D
- Kävin baarissa
- Heiteltiin poikien kanssa kiviä veteen.. En osaa vieläkään heittää leipiä kunnolla! :(
- Oltiin aurinkoisina öinä ulkona, kesän parahautta se♥
- Koulut loppui ja loma alkoi
- Korkkasin uuden mekon
- Juhlittiin ystävien lakkiaisia ja valmistujaisia

Siinäpä oli tiivistelmä mun kesästä! Toki myös kävin töissä, treenasin, venyttelin, siivosin jne mutta jos en mitään tänä kesänä ole saanut tehtyä, niin ainakin olen syönyt viiden ihmisen edestä! Yritin jopa diettiä mutta minä, pohjaton maha, en vain pysty pitämään niistä kunnolla kiinni... Ja treenaamisen kanssa dietti ei mulle sovi, olen vain äkäinen ja huonovointinen silloin. Koin myös nestehukan töissä ja opin, että nestetasapainosta pitää pitää huolta.

Se olisi sitten huomenna kouluun, oivoih...

Millainen kesä teillä oli? :)

~Taru

4 kommenttia:

  1. http://newlife-jnn.blogspot.fi/2013/08/blogihaaste-11-asiaa_12.html

    Heitin sulle blogihaasteen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Olen kyllä tehnyt tuon jo mutta jos likenee aikaa niin teen kyllä :)

      Poista
  2. Höh! Puolet sun kesästä oon minä! Noei;) Meillä oli ihanaa<3

    http://myunstoppablelifestyle.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No melekimpä :D Niin oli ja tulee olemaan vielä kuule ♥ Mökkireissua odotellessa!

      Poista