torstai 26. syyskuuta 2013

Outfit 25/09



Eilen (ja tänään) oli tosi kylmä! 
Oli pakko kaivaa kaapista joku pipo ja lämmin toppaliivi. Toi pipo on iskän joku 20 vuotta vanha pipo, aika ruma ja kulahtanut, mutta tykkään siitä silti aika paljon. Sopivan tavallinen "kortsupipo" sykysyyn. Kaveri kysyi että onko mulla viiskymppisen miehen hiihtopipo päässä ja mä vastasin että itseasiassa joo on :D
Ajaa kuitenkin asiansa näin syksyllä, on mulla silti uusi pipo ostoslistalla...

 photo 250913-02_zpsee5f3091.jpg
 photo jouIMG_8943_zps6d28fc64.jpg
Padded Vest - Only
Cardigan - Vero Moda
Jeans - Zip
Shoes - Converse
Bag - Guess
Hat - Dad's old
Scarf - Handmade by me

Eilen käytiin Sonjan kanssa kahvilla Matkuksella. Tai siis minä join teetä ja söin muffinssin, ja Sonja katsoi kun ei halunnut ostaa mitään. Koska toi muffinssi oli niin iso  ja imelä mutta silti pirun hyvä, annoin Sonjalle sitten jämät siitä kun en vaan jaksanut loppuun asti syödä. Wayne's Coffee on kyllä hyvä kahvila♥


Ainiin, ostin kanssa pinkkejä hiuslisäkeraitoja, vai mitä lie, Glitteristä! Niitä on pakko päästä testaamaan joku päivä. Ei ehkä ihan luontaista minun tyyliä, mutta toisaalta... Rakastan niin erilaisia tyylejä että vaikea sanoa mikä on se minun tyyli. Tällä hetkellä pukeutumisessa näkyy kyllä mukavuus päällimmäisenä, ei ehkä se muodikkuus. Johtunee siitä ettei aamuisin ehdi etsiä vaatteita ja mulla ei ole mitään päälle pantavaa vaikka vaatekaappi täynnä.
 photo jouIMG_8944_zps662a5993.jpg
 photo jouIMG_8947_zps978fa8a9.jpg

Tänään vielä ahkeraa matematiikan lukemista tiedossa ja ehkä jos jaksaa niin illalla pyörähtää jossain. Huisaa huomenna on jo perjantai! Miten tää viikko onkaan päässyt näin nopeaa vierähtämään, ei varmaan niillä vapaapäivillä ollut osuutta asiaan...?;)

~Taru

12 kommenttia:

  1. Höh, söpöhän tuo pipo on:3 Lähetään yhessä pipo ostoksille, mäkin nimittäin tarviin:P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin minustakin :3 Joo sopii mulle! Pitää vaan katsoa sopiva päivä tässä lähiaikoina :)

      Poista
    2. Jep! Ihana uusi banneri!♥

      Poista
  2. Ärsyttävää ku täytyy vetää tosta että pääse esim. painamaan ''liity lukiaksi'' juttua mut muuten tosi kiva blogi:)! Ja oot kaunis!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitäis varmaan nostaa sitä ylemmäs, mutta ainakin se sitten vähän nousee kun kysely lähtee pois :) Kiitos paljon♥

      Poista
  3. Haha katsoin että tuo muffinssi on joku tinamöltti! :D Kivan oloinen blogi sulla =)

    VastaaPoista
  4. hieno blogi, haastoin sut! ;)

    http://aliisansilmin2.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti paljon:) Olen tehnyt tuon haasteen jo, mutta jos innostun tekemään vielä uudestaan niin teen sen :)

      Poista