perjantai 18. lokakuuta 2013

Kuulumisia

Eilen tuli kyllä ainakin herkuteltua!
Ensin kävin päivällä työkenkäsovituksen jälkeen vanhan kaverin kanssa kaffeilla, ja sitten illalla suunnattiin Reetan kanssa Matkukseen pyörimään ja eksyttiin Wayne's Coffeeseen herkuttelemaa. Omnom tuo juustokakku ja smoothie oli herkkua!

 photo jouIMG_0169_zps75cef0f4.jpg
 photo jouIMG_0171_zpsdead3e60.jpg

Ostin itselle uudet treenishortsit Stadiumista. Mun piti olla ostolakossa, mutta oikeasti tarvitsen niitä lähes päivittäin treeneissä, joten siis ne oli ihan tarpeelliset. Tai ainakin itselle yritän taas selitellä yli kolmenkympin menetystä asian tarpeellisuudella. 
Shortsit pääsevät tänään jo käyttöön. kun suunnataan Reetan kanssa Fressille salille. Ihanaa edes vähän kuntoilla nyt lomalla, oon nimittäin ollut todella laiska. Olen vain ollut koneella tai löhöillyt muuten, mutta en ole liikkunut paljoa yhtään! Hyi minua. 

Niin muuten, olen totaalisen koukussa Arrow-sarjaan! Jos et ole vielä katsonut jaksoakaan, niin suosittelen katsomaan. Sarjassa on hyvä juoni ja syötävän hyvännäköinen päähenkilö...♥

 photo jouIMG_0173_zps280862be.jpg

Nyt jatkan löhöilyä ja myöhemmin vielä salille♥

~Taru

2 kommenttia:

  1. Mulla on iha sama ongelma:D Nytkin mun piti säästää, mutta... Nyt ne kaikki säästöt on menny kaikkeen "tarpeelliseen".. No ehkä sitte joskus mullaki on suuret säästöt:D or not.
    http://training-diaries.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Säästäminen on oikeasti yllättävän vaikeaa, etenkin jos on "tottunut tuhlaamaan" kuten esim. Minä:D

      Poista