lauantai 26. lokakuuta 2013

Menneiltä päiviltä

Olen popitellut tätä biisiä varmaan kohta sata kertaa, enkä vieläkään ole kyllästynyt! Eilen olin kavereiden kanssa baarissa, mutta väsytti niin paljon, etten eksynyt tanssilattialle kertaakaan. Nyt kun aamulla (päivällä) kuuntelen tätä, tekisi ihan hirveästi mieli lähteä juhlimaan, mutta illalla on työvuoro joten eii, ei tänään. Parin viikon päästä on kivat pippalot tiedossa, niitä odotellessa :)
 photo asublogi_zpsc00209b3.jpg
Top - Vero Moda
White shirt - Gina Tricot
Jeans - Stocker
Belt - Pieces
Boots - Marco Tozzi

Elikkä tuollaisella asulla olin eilen koulussa, ja myös illalla baarissa. Olen ihan ihastunut tuohon asuyhdistelmään, se on jotenkin rento, mutta siisti! Tuota samaa paitaa olen käyttänyt myös kesällä (tässä postauksessa) ja sain ihanan inspiksen ensikesälle! 

 photo jouIMG_0216_zps39f09916.jpg
 photo jouIMG_0196_zps1a66fd43.jpg

Olen addiktoitunut jääteehen ja kolunnut Cosmopolitanin läpi. MyCosmo osiosta pystyi bongaamaan jopa 4 kuopiolaista bloggaajaa, siistiä! Mm. minut tuosta alhaalta pikkukuvasta ja Katan tuolta ylhäältä hieman isommasta jutusta ;)
Muuten nämä blogin hiljaiselopäivät on mennyt kouluhommia tehdessä ja treeneissä käydessä. Makselin äsken vähän laskuja, ja nyt ryhdyn tekemään vihdoin kuvakansiota Ifolorilta tilaamistani kuvista!

Ihanaa lauantaita♥

~Taru

2 kommenttia: