torstai 9. tammikuuta 2014

Minäkö 19-vuotta??

Elikkä siis eilen täytin maagiset 19-vuotta!
Aivan todella turha ikä, ei mulla muuta... Ei ollut aluksi yhtään synttärifiilis ja jopa unohdin välillä että vanhenen.

synttärit22014
synttärit2014

Oltiin tiistaina mun ja Katan rankan shoppailukierroksen jälkeen tyttöjen kanssa viihteellä juhlistamassa näitä synttäreitäni. Aloittelimme iltaa Reetalla ja Kata laittoi mun hiukset kivasti. Sitten mentiin Amarilloon mozzarellatikuille ja siitä sitten eteenpäin. Meidän piti  mennä käymään muuallakin kuin Passionissa, mutta koska se oli niin tyhjä, aloitettiin juoruaamaan tyttöjen juttuja ja juututtiin sinne. Ei edes huomattu, että kello meni yli kahdentoista! Kun Viivi kysyi yhdessä vaiheessa että paljonko kello on niin minä vaan sanoin ihan pokkana että  jooo vistoistayli kakstoista enkä edes älynnyt että synttäripäivä oli alkanut. Tytöt sitten hetken päästä sanoivat että hei Taru sulla on nyt synttärit! Ja siitä se ilo sitten menikin ylimmilleen tequilan jälkeen, oli ihan huippua ja höpötin kaikille, pokeille, baarimikoille ja DJ:lle miten mulla oli synttärit... Voi kamala :D

Ilta oli kaikin puolin ihana, mutta itse synttäripäivä menikin sitten hirveässä koomassa ja voi kyllä, olen tullut vanhaksi. Ja sain ihania lahjoja tytsyiltä, niistä juttua sitten myöhemmin♥

19-vuotta on superikä!

~Taru

11 kommenttia:

  1. Paljon onnea!! :) Naurahdin tolle Ilkka Villi -kuvalle, huippu xD

    VastaaPoista
  2. voi meidän vanhus jo ihan unohtaa omat synttärit!:D oli mukava ilta<3

    VastaaPoista
  3. Mäkin täytän 19 helmikuussa ja mä luulen että alan pian kärsimään jostain ikäkriisistä.. ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joka kerta kun täyttää vuosia niin se iskee... :s

      Poista
  4. Ihanainen ilta tosiaan takana ja koska tyttöporukalla kerrankin oltiin liikenteessä niin voi hyvä jumala sitä juorun määrää. Nyt kun siis muistelen iltaa..:') Terve täytän kohta 20 mutta ollaan nyt hetki molemmat 19 vuotta! Ompas sulla nätit hiukset by minä♥

    VastaaPoista
  5. Ootpa ollut nättinä! Onnittelut :)

    http://diamondsandpearlsbyjulia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. Paljon onnea! Älä vielä ikäkriisistä kärsi, tunnen itteni muuten tosi vanhaksi ku pian 20v :D

    elamanikuvina.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos:) eiköhän se ikäkriisi sinutkin tavoita ;)

      Poista