sunnuntai 12. tammikuuta 2014

Tytsyjen ilta

Oltiin eilen Katalla viettämässä pitkästä aikaa tyttöjen iltaa. 
Meitä oli siellä viisi ihunaista naista (minä mukaan lukien) ja tehtiin hirvittävän hyvää ruokaa ja juoruttiin, kuuneltiin musiikkia, juteltiin tyttöjen juttuja ja naurettiin paljon. 
tyttöjenilta4 tyttöjenilta1
Itse menin sinne lähes suoraan töistä, mutta ehdin juuri sopivasti sushien tekemiseen. Tällä kertaa sushimestarina toimi Viivi ja Kata, minä tyydyin kuvaamaan ja pilkkomaan salaattiin ainekset. Luulin aluksi ettei sushista tule mitään, koska olen kuullut paljon kauhutarinoita siitä rullaamisesta. Kuulemma aina ne menee pilalle ja ekalla kerralla ei onnistu. HÖPSIS! Viivi rullaili sushit rulliksi kerralla hyvin. Taitaa olla sushimaisterin vikaa tuossa neidissä... Rullauksen aikana minä ja Kata laiteltiin valmiit sushit lautaselle (ja syötiin ne päätypalat) ja Jenniinan ja Reetan kanssa laitettiin pöytää kuntoon.
tyttöjenilta5
Ruokana siis meillä oli lohi-kurkku-sushia, kanasalaattia, raejuustoa ja tonnikalaa purkista. Juomana hyvää valkkaria ja omia siidereitä ynnä muuta. Jälkkäriksi tytöt olivat kehitelleet vohveleita ja mansikkakermavaahtoa, ai nam että nekin oli hyviä! 
tyttöjenilta2 tyttöjenilta3
Vohveleita en jaksanut syödä enää kuin yhden, olin ihan tosi tosi täynnä. Sushejakin jäi yli kun tehtiin niitä aika reilulla kädellä. Kotiin mentäessä yhden maissa oli hyvä ryhtyä masun viereen nukkumaan ♥

~Taru

1 kommentti:

  1. Näyttääpä ihanalta tuo ruoka, tosin sushia en oo ikää syöny :DD

    http://inmyparis.blogspot.fi

    VastaaPoista