maanantai 31. maaliskuuta 2014

BRUNCH

jouIMG_3059 jouIMG_3058 jouIMG_3068 jouIMG_3069 jouIMG_3081 jouIMG_3101 jouIMG_3092 jouIMG_3083 details31032014
Oltiin tänään Viivin luona brunssilla hänen 19-vuotissynttäreiden kunniaksi. 
Viivi oli väsännyt kaikkea hyvää herkkua meille ja laitta nut pöydän oikein nätiksi. 

Mulle tuli aamulla hieman kiire lähteä, mutta onneksi Kata laittoi hiukseni sitten kuosiin. Kamala, miltä ne näyttivätkään sitä ennen! Ja tänään en saisi vielä pestä tätä tukkaa (joka toinen päivä pesen), mutta taidan silti mennä ja tehdä tehopuhdistuksen hopeashampoolla. 

Mulla on muuten ylihuomenna kampaaja! Mitään suurta ei ole tiedossa, mutta jospa tukka saisi vähän siistimmän ja keväisemmän ilmeen siellä. Otsis himottaisi, mutta en taida jaksaa hoitaa sitä...

~Taru

4 kommenttia:

  1. Voi kuinka kaunis nainen!<3 Tuo paita on niiiin söpö!

    VastaaPoista
  2. Namm minkä brunssin ootte tehneet! <3 Noita täyttyjä croissantteja on kyllä pakko kokeilla itsekin :) ja ihanan hempeän vaaleanpunainen paita!! Mä oon yrittänyt ettiä just ton väristä itsellenikin! ihan täydellinen<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Viivi osasi kyllä värkätä oiken makoisan brunssin, suosittelen testaamaan noita croissantteja♥ Mä rakastan tätä vaaleanpunaisen s'vyä, onneksi löysin BikBokista tämän aikoinaan. Nyt keväällä tämän värisiä luulisi löytyvän helpommin (tai sitten ne kaikki ovat jo menneet) :)

      Poista