torstai 24. huhtikuuta 2014

Mitä Minulle kuuluu?

jouIMG_3293 jouIMG_3314 jouIMG_3301 jouIMG_3312

Blogi on pysynyt muutaman päivän hiljaisena. 
Mitä minulle siis kuuluu ja mitä olen puuhannut viime päivinä?

Lauantaina työvuoron jälkeen menimme ystävien kanssa juhlimaan muuten vain. Ilta alkoi hyvin, mutta närästys pukkasi todella kovana päälle. Olin jo edellisenä iltana ollut hieman huonovointinen, ja lauantainakin baarireissu jäi yhteen juomaan. Olin kyllä muuten mukana, mutta alkoholi vain pahentaa närästystä.

Sunnuntai menikin sitten ihan höntsäillessä. Käytiin kavereiden kanssa ajelemassa ja pojat grillasivat sellaisella pönttögrillillä (joka ei muuten lämmennyt millään :D) makkarat. Tosi kiva ilma oli, vaikkakin tuuli jonkin verran.

Maanantaina otettiin Reetan kanssa suunta kohti Helsinkiä. Lähdettiin aamulla ajamaan ja vältyttiin pahimmilta pääsiäisruuhkilta sopivasti. Ajomatkalla tuli turistua ja kaahailtua mielinmäärin! Minä ajoin alkumatkan ja Reetta loppumatkan, sillä olen niin blondi, että varmasti romuttaisin auton Helsingin päädyssä.
Noh, eihän me ihan Helsinkiin asti menty, vain Pasilaan, sillä pääsykokeet olivat tiistaina Haaga-Heliassa.
Illalla käytiin ajamassa keskustassa ja päädyttiin lopulta viemään auto hotellille ja hypättiin ratikkaan ja mentiin sidukoille ja syömään. Ruoka ei nyt ollut mitään huippua, mutta Somersby ja alku mozzarellatikut eivät petä koskaan. Nam!

Tiistai menikin sitten Haaga-Helian pääsykokeissa ja tunnelmat ennen haastatteluja oli mulla juuri tuon alimman kuvan kaltaiset. Jännitti ihan sikana ja sössin koko haastattelun jännityksen takia... En varmasti tule pääsemään sinne, hakijoita oli niiin paljon ja suurin osa heistä oli varmasti 100 kertaa parempia kuin minä!

Pääsykokeiden jälkeen käytiin lentoasemalla Starbucksissa ja ajettiin kotiin. Illalla kyllä nukutti!

Eilen oli Savonian pääsykokeet (eivät nekään menneet ihan putkeen) joissa haastattelu meni jo paljon paremmin. Silti jäi vaivaamaan asiat, joita olisi voinut sanoa.

Tiedättekö sen tunteen kun tajuaa vasta haastattelun jälkeen, että olisi voinut vastata toisin?

Kohta lähdenkin ostamaan simaan tarvikkeita ja räpsimään asukuvia Viivin kanssa. 
Blogihiljaisuus on virallisesti ohi♥

~Taru

3 kommenttia:

  1. Älä ainakaan kerro mitä hait opiskelemaan! Odotin sitä tietoa edes lopussa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voih olinpa hölmö!:D hyvä että huomautit! Hain AMK:hon international business koulutukseen :)

      Poista
  2. Pasila on kyllä Helsingissä :) Mut juu, ei se haittaa, vaikka haasttattelu kusiskin, jos on hyvät lähtöpisteet ja kirjallinen menee hyvin. Tonne on kuitenkin aika helppo päästä :)

    VastaaPoista