keskiviikko 27. elokuuta 2014

Leather Jacket = ♥

jouIMG_6993 jouIMG_6995 jouIMG_6975 jouIMG_7012
Jacket - Stocker / Blouse - Vero Moda / T-Shirt - Only / Jeans - Dr. Denim / Boots - DinSko / Necklace - Gina Tricot / Bracelets - BikBok

Oletteko huomanneet, että lähes asun kuin asun pelastaa nahkatakki? Kiireisien aamujen/iltojen asukriiseilyssä nahkatakki on se, jonka nappaat päälle ja se näyttää aina hyvältä. Minulla on ainakin näin. Tottakai omistan myös trenssin, lyhythihaisen trenssin, jakkuja ja toppatakkeja, mutta nahkatakki on se, jota käytän kyllä ylivoimaisesti eniten.

Nahkatakki, olipa se tekonahkaa (kuten minulla) tai aitoa, kestää yllättävänkin kauan. Omasta takistani on vuori hieman revennyt ja olen ollut vain laiska kun en ole takkia jaksanut korjata. Ja tämän takin olen tosiaan ostanut ysiluokalla eli sellaiset nelisen vuotta sitten. Hyvin on säilynyt!

Nahkatakki tekee syksyn. Itse yhdistin sen sunnuntaina bikerbootseihin (kuten aina) sekä ruutupaitaan ja farkkuihin. Naureskeltiin kaverin kanssa, kun olin hieman pahalla tuulella, että nyt olen tällainen landebadass. Tykkäsin kuitenkin tuosta yhdistelmästä paljon, minusta ruutupaidat ja nahkatakit sopii hyvin yhteen. Nyt kun vielä saisi sellaisen biker-mallisen nahkatakin, miellellään kaikissa ihanissa väreissä niin olisin tosi onnellinen♥

Muita nahkatakki ihmisiä siellä? :)

~Taru

8 kommenttia:

  1. allekirjoitan kyllä täysin tuon että nahkatakki saa lähes asun kuin asun näyttämään hyvältä! :) hyvin on siulla kyllä säilynyt tuo takki jos kerta ysiluokalla sen ostit! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nahkatakit♥ Ja joo, niin on! Mitä nyt vuori vähän ratkennut, mutta pikkuvikoja :)

      Poista
  2. Upeita kuvia Taru..:) Nahkatakki ihminen olen kyllä minäkin, käypi monien asujen kanssa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti♥ Mä rakastan sitä sun tiedät kyllä mitä nahkatakkia! Nahkatakit sopii kyllä moneen :)

      Poista
  3. On tyylikäs kokonaisuus ja kuvat on kyllä kauniita♥ nahkatakki ihminen täälläkin!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tervetuloa kerhoon! Ja kiitos kuvaajalle♥

      Poista
  4. Tosi rento ja kivan näköinen asu! :)

    jasujasu.blogspot.fi

    VastaaPoista