torstai 18. syyskuuta 2014

Tuesday's Outfit

jouIMG_7220 asu16092014-01
Jacket - 2nd Hand (H&M) / Jeans - Dr. Denim / Shoes - DinSko / Bag - Guess / Watch - JetSet / Scarf - Self made

Tiistain asuksi valikoitui kirpparilta löydetty H&M:n 3/4 hihainen takki, perinteiset Dr. Denimit sekä ruskeat tolppakorot. Kaulaan kietaisin vielä omatekoisen huivin, ja otin luottokelloni sekä -laukkuni mukaan. Muuten varsin ruskeaa asua täydensi vaaleanpunainen toppi sekä alta pilkottava viininpunainen paita. Värimaailma on kyllä juuri minua. Olen varsin tyytyväinen tähän kokonaisuuteen, vaikkakin meinasi hieman vilu tulla lyhyemmillä hihoilla. Sainpa kuitenkin käytettyä edes kerran tuota takkia!

Hiukset minulla oli ihan kamalan likaiset - tai minusta ne tuntuivat ja näyttivät siltä, vaikka ystäväni sanoivat niiden näyttävän puhtailta. Pesen joka toinen päivä tukan, mutta maanantaina tein sen virheen etten pessyt niitä vaikka olin rehkinyt samaisena päivänä, Hyh! Onneksi hiuset eivät sentään haisseet, minusta kamalinta maailmassa on pistävän ällön hajuinen tukka.

jouIMG_7224 jouIMG_7208 jouIMG_7203

Mukavaa, että koulut ovat alkaneet tällä viikolla varsin myöhään. Olen saanut nukkua, vaikka illat ovatkin venähtäneet aina jonnekkin kahteen saakka. En vain tunnu saavan unta! Eilenkin turistiin ystäväni kanssa kaikesta, ongelmista, miehistä, mielenterveydestä, rahasta ynnä muusta kahteen saakka yöllä. Juttua vain riitti ihan liikaa.

Olen aivan hurahtanut myös telkkarin roskaohjelmiin, kuten Ruotsin Miljonääriäiteihin, Pretty Wicked Moms-sarjaan, Tanssin Superäiteihin ja Beverly Hillsin Täydellisiin naisiin. Ruokaohjelmista lemppareiksi on kuoriutunut Masterchef Australia ja Jamie Oliverin 15 minuutin ateriat. Mua niin harmittaa, etten omista tallentavaa digiboksia tai telkkaria, sillä olisi ihana joskus vain tuijottaa ohi menneitä ohjelmia - jos vain aikaa löytyisi tällaiselle.

Nyt pitääkin vielä nopsaa lukaista hieman Taloustiedon juttuja ja sitten kouluun!

Mitä pidätte asusta? :)

6 kommenttia:

  1. minkö ihmeen takia oot vetäny ton vaaleenpunasen topin tuolta paidan alta tohon takapuolen päälle? pilaa koko asun :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ole kuvia ottaessa kiinnittänyt huomiota kuinka alas olen paidan vetänyt. Myönnän, että aika alhaalla se on, mutta koska mulla on persekompleksi niin peitän huomaamattani lättäpersettäni paidoilla :) sääli että se sitten pilasi mielestäsi koko asun...

      Poista
  2. Tämä on kyllä hirmu kiva asu, takki on tosi kivan näköinen!:) kaikki sointuu kyllä kivasti yhteen:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Viivi<3 harmi, että tuon takin kelit taisi nyt tältä syksyltä loppua:/

      Poista