sunnuntai 7. joulukuuta 2014

Joulufiilistelyä: Christmas Details

jouIMG_8407

Viides ja kuudes päivä meni iloisesti työn merkeissä, enkä vain millään ehtinyt tulla postaamaan. Perjantaina työvuoro venähti yksitoistatuntiseksi ja itsenäisyyspäivänä ennen töitä oli muuta tekemistä (josta lisää vielä tämän päivän aikana!).
Tämän postauksen kuvat on ihanan pikkusiskoni ottamia ja minun muokkaamia. Ihana Sini kun antoi minun käyttää näitä kuvia täällä blogin puolella ♥

jouIMG_8397 jouIMG_8405

Mun joulusisustuksessa tosi tärkeinä elementtinä on punaiset ja hopeat ykstyiskohdat. Mietin pitkään kultaisen ja hopean väliltä, mutta päädyin loppujen lopuksi sitten tähän hopeaan. Kämpässäni on muutenkin harmaan sävyjä ja paljon valkoista, niin kultainen ei olisi välttämättä niin hyvin istunut tänne.
Aiemmin kammoksuin joulupalloja sisustuksessa, mutta nyt olen ihan hulluna niihin!
Samoin jouluvalot ja kynttilät ovat aivan pakollisia elementtejä kotona. Jouluvalot mulla on yksinkertaisia, en kamalasti välitä värillisistä tai vilkkuvista valoista. Jouluna pitää olla rauhallinen tunnelma.
Tuoksukyttilöillä saa kotiin helposti myös joulun tuoksua, itse tykkään vaniljasta ehkä eniten. Jotkut kynttilät ovat kyllä ihan yliällön tuoksuisia, joten olen aika nirso tuoksukynttilöiden kanssa, Kynttilöistä tulee myös sitä rauhallista tunnelmaa♥

jouIMG_8508 jouIMG_8475

Millainen on teidän joulusisustuksenne?
Jos teillä sattuu olemaan blogissanne postausta samasta aiheesta, laittakaa kommenttiin linkkiä niin pääsen ihastelemaan teidän joulusisustuksia ja yksityiskohtia♥

~Taru

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti