tiistai 6. tammikuuta 2015

Joululahjat 2014

Jouluna pukki toi minulle lähinnä kylmää käteistä ja leffalippuja, mutta sain kuitenkin avata aattona (ja hieman sitä ennen) muutamat pikkuiset paketit. Kaikista paketeista ilmestyi jotain pientä kivaa, ja kaikki ovatkin olleet oikein kovassa käytössä. Kiitoksia kaikille♥

jouIMG_8712
jouIMG_8884

Riikalta sain omatekoista Rocky Roadia, jonka ohjeen aion kyllä vielä varastaa itsellenikin. Olen allerginen pähkinälle, joten oli huippua ettei nämä namuset sisältäneet yhtään pähkinää♥ Ja nämä ovat siis aivan törkeän hyviä, en ole malttanut vieläkään kaikkia syödä, sillä en halua että ne loppuvat...

Pikkusiskoltani sain Yves Rocherin tuotteita: Käsirasvan, käsisaippuan, huulirasvan, suihkusaippuan ja kuorinta-aineen. Tuoksuna on vadelma, joka kyllä huumasi minut ihan täysin. Pelkäsin aluksi, että tuoksu on liian voimakas ja keinotekoinen, mutta tykästyin kovasti tuoksuun. Nyt pitäisi malttaa käyttää edelliset saippuat pois, että nämä pääsevät käyttöön.

jouIMG_8717 jouIMG_8722 jouIMG_8719

Sannan antamasta paketista löytyi Versacen vartalovoide sekä Wolverine leffa. Tuo Versace on aivan täydellisen tuoksuista, en raaski käyttää sitä kuin hienompina päivinä. Wolverine olikin sopiva aloitus oman leffakokoelman keräämiseksi, pari kertaa olen jo tuon leffan nähnyt, ei siihen vain kyllästy♥

SingStar Suomibileet-pelin sain Julialta yhdistetyksi joulu- ja synttärilahjaksi. Levyltä on laulettu melkein kaikki biisit ja aattona sekä Joulupäivänä suosituin aktiviteetti olikin laulaa SingStaria. Pikkusisko valloitti listojen kärjet aika loistavasti, minä taidan olla ikuinen kakkonen :D
Minulla on tosiaan synttärit ylihuomenna jolloin täytän 20 vuotta! Kamala ikäkriisi iskee...

Eräältä ihanalta ihmiseltä sain True Bloodin viimeisen tuotantokauden sekä lahjakortin Freddy Storeen. Ollaankin nyt katsottu noin puolet tuosta tuotantokaudesta, tietenkin yhdessä. Elämä loppuu kun jaksotkin loppuvat! Olen ollut jo pitkään koukussa tähän sarjaan ja sain lahjan antajankin kiinnostumaan (tai ainakin niin hän minulle väittää) sarjasta. Käytiin myös ennen Joulua syömässä yhdessä ravitola Haraldissa ja vietettiin Joulua etukäteen yhdessä.

Lisäksi sain vielä Tädiltäni Eero Aarnion Desing-tarjottimet. Toinen niistä oli pienempi ja toinen sellainen normaalin tarjottimen kokoinen. Näistä on mukava tarjoilla vieraille syötävää tai ottaa tarjotin mukaan sänkyyn ja syödä siinä aamupala. Lisäksi sain isovanhemmiltani Julia-karkkeja, joita on vieläkin jäljellä paljon. Tulkaa joku syömään nämä kun minä en jaksa enää!

Mitä Pukki toi teille?:)

~Taru

2 kommenttia:

  1. Tosi ihanaisia lahjoja oot saanut! Rocky Road on herkkua ja oon monasti meinannut tehdä sitä itse. Nyt on kyllä pakko tehdä, tosin ilman suolapähkinöitä sillä en pidä niistä::D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nämä oli just sellaisia suolapähkinättömiä♥ Oikein nannaa!

      Poista