torstai 15. tammikuuta 2015

Year 2014 - part 3

Viimeinen osa viime vuoden tapahtumista!
Tähän mennessä siis olen saanut itseni muutettua omaan asuntooni ja olen starttaamassa itsenäsitä elämääni. Ensimmäinen yö omassa asunnossa tuntui yllättävän luontevalta, enkä pelännyt nukkumista. Tunsin olevani vahva ja tämä vahvuus vain lisääntyi vuoden loppua kohden. Olin aloittanut uuden osan elämässäni oikein mainioisti♥

sep2014
Syyskuun ensimmäinen päivä minulla alkoi opiskelut Savonia AMK:ssa Liiketalouden linjalla. Ensimmäinen koulupäivä pelotti ja jännitti, mutta onneksi sain jo ensimmäisenä päivänä itselleni kolme huippua ystävää: Sanna, Riikka ja Emmi olette ihania♥ Meidän neljän jengi tykkäsi bailata syyskuussa ihan olan takaa, nyt ollaan jo vähän rauhoituttu. Syyskuussa oli improbatur, joka jäi kyllä hyvin mieleen. Seuraavana päivänä kehossani jylläsi maailman kamalin angiina ja tuntui, että kuolema oli lähellä. Syyskuussa näin myös muita ystäviäni, tein ensimmäisiä kertoja elämässäni joka päivä itselleni ruokaa, sisustin, tutustuin uusiin ihmisiin... Syyskuusta jäi lähinnä hyviä muistoja♥

oct2014

Lokakuussa kävin taas usein syömässä ulkona. Lokakuun ehdottomasti huipuin kohokohta oli työporukan risteily Viroon. Oltiin yksi yö laivalla ja toinen yö Tallinnassa. Tuli shoppailtua (SuperAlkossa), naurettua, hölmöiltyä ja syötyä paljon. Reissu oli ihan huikea ja uusitaan samainen reissu tänä vuonna♥ Kävin myös tutustumassa ravintola Os:iin, jossa oli kyllä aivan huippu ruoka!

nov2014

Marraskuussa juhlittiin taas jonkin verran koulutyttöjen kanssa ja aloin valmistautua heti Halloweenin jälkeen jouluun, Leivoin pipareita ja pidin vihdoinkin tuparit ystävilleni. Tupareiden yhteydessä vietettiin myös pikkujouluja, kaksi kärpästä yhdellä iskulla! Marraskuussa otin myös ensimmäinen tatuointini (kuva joulukuun osiossa) ja hengasin pikkusiskon kanssa♥

dec2014

Joulukuussa tatuointini parantui täysin♥ Kotini oli varsin jouluisissa tunnelmissa ja joulutorttujen tuoksu valtasi asuntoni. Ostin joululahjat kerrankin suunnilleen ajoissa ja sain ne jopa paketteihin! Viivi teki mulle ihanat joulukynnet ja itse harjoittelin kynsien tekoa harjoittelukynsille. Jäin lomalle jo joulukuun puolenvälin jälkeen! Varattiin Reetan kanssa juttuja Thaimaan matkaa varten, lähtö läheni päivä päivältä. 

Itse joulun vietin porukoillani, en halunnut (kappas) jäädä jouluksi yksin kotiin. Minulla oli ihana Joulu, tuli syötyä paljon ja pukkikin muisti tuoda minulle hieman lahjoja. Joulupäivänä meninkin viettämään Reetan synttäreitä♥

Uutta Vuotta vietettiin kaverin mökillä kunnon porukalla. Sähköt oli poikki ja juoksevaa vettä ei ollut, mutta ne eivät menoa haitanneet. Harmi vain, että olin hieman kipeä silloin. En ymmärrä mikä lomakirous mulla on kun lähes aina lomalla olen kipeä!

Miten teidän loppuvuosi meni? :)

~Taru

2 kommenttia:

  1. Ihana ja tapahtumarikas loppuvuosi sulla kyllä ollut Taru! Oikein upeita harjoittelukynsiä oot kyllä tehnyt ♥_♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Loppuvuosi oli kyllä huikea♥ Kiitos muruseni!

      Poista