perjantai 20. helmikuuta 2015

Winter Sun

jouIMG_9330

Olen huomannut tässä aikojen kuluessa, että olen loppujen lopuksi aika paljon hameihmisiä. Tykkään niiden rentoudesta, etteivät ne purista ja kiristä jokapaikkaa. Talvellakin hameet menevät, kun jalkaan vetäisee paksut sukkahousut ja saappaat. Itse rakastan hameiden ja saappaiden yhdistelmää♥
Arkena harvemmin kuitenkaan tulee vedettyä hametta päälle, tiedä sitten miksi. Olen ehkä liian laiska miettimään aamuisin, mikä paita sopisi hameen kanssa ja mitkä korut jne. Pitäisi yrittää enemmän käyttää hameita, sillä omistan niitä aika paljon.

Löysin korulaatikostani ikivanhan, hieman näyttävämmän kaulakorun, jonka olin unohtanut sinne ihan kokonaan. Nyt koru pääsi taas ulkoilemaan ja pääsee varmasti jatkossakin, sillä pidän tuosta aika tosi paljon. Koru antoikin asuun hieman särmää. Ranteeseen sujautin Thaimaasta ostetun rannekorun, kellon jätin tällä kertaa kotiin. Kynsissä oleva ranskalainen manikyyri sopi tähän asuun kuin nenä naamaan!

Talvella on ihana ottaa asukuvia aurinkoisina päivinä. Tuo valo tekee kuvista tosi raikkaita ja lumi vielä heijastaa valoa lisää. Yksi puoli taas talvessa, mistä pidän.

jouIMG_9308 jouIMG_9303
Shirt - Vero Moda / Skirt - Gina Tricot / Boots - Migant

Pikkaisen meinasi paleltaa noita kuvia otettaessa. Hrrrr, varpaat jäätyivät melkein tunnottomiksi. Onneksi ei tarvinnut kauaa pomppia ilman takkia, sillä olen tässä vieläkin parantelemassa flunssaa. On se kumma, miten sitkeä nuha ja kuume voikaan olla, nyt olen jo kuumesta päässyt yli mutta nuhasta ja yskästä en. Jos teillä on hyviä ihmevinkkejä, joilla nuhasta pääsee eroon, saapi vinkata!

Mitäs piditte asusta?

Ihanaa perjantaita kaikille♥

~Taru

12 kommenttia:

  1. Kauniita kuvia, aurinko kyllä tuo sitä jotain kuviin♥ hameita tosiaan voisi pitää paljon enemmän, mutta ehkä sitä on vain laiska pukemaan sen päälle :D juuri rentous hameissa on ihanaa:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aurinko tekee kuvista áina paljon ihanammat♥ Meidän molempien pitää siis kunnostautua hameasiassa!

      Poista
  2. Hui kun paleltaa ihan kattoo :D Mutta ihanat kuvat ja asu! Minä taidan oottaa vielä lämpösempiä säitä ennen kun hameet pääsee ulkoilee, oon niin vilukissa:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli kyllä vilu! Paksujen sukkisten kanssa pärjää hameella ihan hyvin jo :) Ei sitä ulkona muuten kamalsti tule pompittuakaan.. Kiitos!

      Poista
  3. Ihana aurinko näissä kuvissa ja sinä ♥ Muutenkin tosi kiva asu :-) Mulla on tuo samanmallinen hame, se on kyllä tosi kätevä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo hame on monikäyttöinen, siksipä juuri tykkään siitä :) kiitos ihanasta kommentista♥

      Poista
  4. Kauniita kuvia <3 Ja ihana hame!

    VastaaPoista
  5. Joo, on nätti asu. Minä tykkään :)

    VastaaPoista
  6. Voi senkin upeus!!! Mullekki tuommoinen vartalo. Ihanasti aurinko tuo kuviin valoa ja tunnelmaa! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ihana<3 ja älä höpötä, sinullakin on superupea kroppa!

      Poista