keskiviikko 11. maaliskuuta 2015

10 Happy things

Monissa blogeissa on ollut näitä kiitollisuus/onnellisuuspostauksia. Näin kevään tullen olo onkin ripauksen pirteämpi päivä päivältä. Eihän asioiden hyvin meneminen riipu vuodenajasta ja itseasiassa olen tässä kevään alkaessa ollut itse paljon stressaantuneempi kuin syksyllä milloinkaan. Kuitenkin aurinko antaa voimaa myös raskaisiin päiviin ja välillä on näin hyvä pysähtyä miettimään mitä hyvää elämässä on juuri sillä hetkellä.

jouIMG_9821

  - Minulla on paljon tosi ihania ystäviä, joiden kanssa voin hullutella, jutella syvällisiä, matkustaa... Viimeksi eilen olimme Sannan ja Riikan kanssa muiden tulevien ja nykyisten tuutoreiden kera hieman viihteellä ja jälleen oli ihan superhauskaa!

- Ensi viikon torstaina pääsen tuulettumaan ja lähden Reetan kanssa Tanskaan!

- Viikonloppuna mulla on pitkästä aikaa aamuvuoro. Mitähän jännää sitä lauantai-illaksi keksisikään? Todennäköisesti menen rahaa säästäen leffojen kanssa kotosalla. En ole pitkään aikaan pitänyt itsekseni kunnon hömppäleffailtaa.

- Pääsen treenaamaan tästä lähtien ystävieni kanssa Kunnonsalille. Ihanaa, ettei tarvitse enää yksin treenata. Salitreeniin saa kummasti motivaatiota, kun on ystäviä joiden kanssa mennä!

- Koulua on enää jäljellä 10 viikkoaSitten alkaa odotettu kesäloma! Parasta kesässä on se, että ainakin yksi ihanista koulutytöistäni jää tänne Kuopioon kesäksi, tästä kesästä on tultava siis paras kesä koskaan.

- Hankin kotiin Pauligin kahvikoneen, jonka avulla saan aamukahvini kiireisinä aamuinakin juotua. Mikään ei ole niin hyvää, kuin espresson tuoksu unenpöpperössä

jouIMG_9819

- Olen saanut melkein koko kämpän sisustuksen kuntoon. Verhotanko odottaa paikalleen laittoa ja seinät muutamia tauluja, mutta muuten kaikki suuremmat asiat ovat jo paikoillaan.

- Tiedän, mihinkä suuntaudun opiskeluissani. Tulen hakemaan (ja todennäköisesti myös pääsemään) taloushallinnon puolelle.

- Rahatilanteeni on tällä hetkellä ihan ookoo, ei tarvitse kamalasti stressata vuokran maksusta tai laskuista. Pystyn myös ostamaan itselleni jotain kivaa, ne pienet ostokset piristävät mukavasti päivää välillä!

- Pääsin tuutoriksi ensi vuodelle! Eli Savonian tulevat tradenomifuksit ette pääse minusta sitten vuoteen eroon. Aion olla todella aktiivinen tuutori, sillä minusta olisi ollut ihan kiva, että omat tuutorimme olisivat tehneet meidän kanssa enemmän kaikkea...

Mistä te olette juuri nyt iloisia?

~Taru

5 kommenttia:

  1. Ihana postaus! Tuli itellenikin semmonen positiivinen fiilis! ♥
    Mä oon iloinen siitä että tänään oon kerenny tehdä vaikka mitä kivaa, vaikka olinkin töissä. Lisäksi huomenna pääsen tekemään ekaa kertaa kuukausiin muutaman tunnin keikkaduunin, josta sit luultavasti maksetaankin ihan kivasti. Ja kaiken lisäksi saan siitä lisää harjoittelutunteja! Ai niin, pomo antoi maanantain vapaaksi ilman mitään kunnon syytä :D eli ei ollenkaan huono päivä!

    VastaaPoista
  2. Ihana postaus! Tuli itellenikin semmonen positiivinen fiilis! ♥
    Mä oon iloinen siitä että tänään oon kerenny tehdä vaikka mitä kivaa, vaikka olinkin töissä. Lisäksi huomenna pääsen tekemään ekaa kertaa kuukausiin muutaman tunnin keikkaduunin, josta sit luultavasti maksetaankin ihan kivasti. Ja kaiken lisäksi saan siitä lisää harjoittelutunteja! Ai niin, pomo antoi maanantain vapaaksi ilman mitään kunnon syytä :D eli ei ollenkaan huono päivä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi sulla on kyllä ollut kiva päivä!:)<3 se on hyvä jos asiat alkaa rullaamaan hyvin, nii päivä yleensä vaan paranee loppua kohti :)

      Poista
  3. Ihana ja pirteä postaus!! Mä olen tällä hetkellä niin iloinen siitä, että ulkona paistaa aurinko kirkkaalta taivaalta, vitsit miten paljon lisäenergiaa se antaa <3!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! Aurinko on kyllä ihmeellinen juttu, en tiedä henkilöä ketä se ei piristäisi♥

      Poista