maanantai 13. huhtikuuta 2015

2 x Dress

mekko2130415

Tämän ihanan mekon ostin lauantaina hieman heräteostoksena Matkuksen Vilasta. Mun ei pitänyt ostaa mekkoa ollenkaan, mutta rakastuin hieman liikaa tähän kellohelmaiseen kukkamekkoon ♥ Hintaa mekolla oli tosiaan tuo noin viisikymppiä, ei minusta paha hinta juhlamekolle. Tälle tulee kesällä käyttöä ainakin pikkusiskon rippijuhlissa ja todennäköisesti myös lakkiaispäivänä, kun täytyy kiertää muutaman ystävän juhlat.

Jännä, että tämän mekon jouduin ostamaan XS-koossa, vaikka yleensä olen ihan S/M kokoluokassa. Tosi isot koot tässä mallissa! Vaikka otin XS:n, ei helma (onneksi) jäänyt liian lyhyeksi. vaan juuri sopivan mittaiseksi kesän juhlia ajatellen.

mekko1130415

Tänään postiluukusta kolahti, tai oikeastaan muksahti, paketti Membersiltä. Tilasin sieltä hetki sitten mekon kesän juhlia varten, joten nyt pitääkin sitten päättää, kumpaa mekkoa käyttää tulevissa juhlissa. Onneksi on kahdet juhlat, joten toinen menee toisissa juhlissa käyttöön.

Sininen NLY Trendin mekko on aivan ihana! Ihailin tätä jo pariin otteeseen Nelly.com sivulla ja onnekseni tämä oli superalessa Membersillä. Hintaa mekolle postikuluineen jäi noin 18 euroa, joten siis aivan törkeän hyvä hinta juhlamekolle. Kerrankin olkaimeton mekko, joka pysyy päällä vaikka pomppisi ja hyppisi ♥ Koko mekossa on S.


Mitä pidätte mekoista, kumpi on teidän suosikki?

~Taru

28 kommenttia:

  1. Molemmat mekot on kyllä tosi kauniita! ❤ mä ehkä kuitenkin ottaisin tuon sinisen, koska sitä mä osaisin ehkä enemmän käyttää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosta sinisestä saattaa kuoriutua monikäyttöisempi kyllä :) kiva että tykkäät!<3

      Poista
  2. Oii ihania mekkoja kumpikin<3 Mä oon niin hurahtanut tohon kukkakuosiin, että sen ehkä itse valitsisin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kukkakuosi on kyllä ihan must näin keväällä/kesällä <3

      Poista
  3. Ihania mekkoja ♡ Laita niistä sit päällä kuvaa ;)
    Munkin pitäis odtaa mekko :) Rippijuhliini nimittäin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu minä laitan <3 kannattaa Vilan valikoima kurkata kun mekkoa ostat ;)

      Poista
  4. Heii mulla on tuo sama kukkamekko! :) Malliltaan se on aivan upea!☆ Kiva tuo sininen myöskin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samaa mieltä, malli on aivan täydellinen<3 selkäosa on kans ihana kun se on vähän avonaisempi, mutta mikä parasta:rintsikat ei näy!

      Poista
  5. Tosi kauniita! Tuota ensimmäistä olen itsekin ihaillut :) UPEA!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Rakkautta ensi silmäyksellä kyllä tuon ekan mekon kanssa!<3

      Poista
  6. Oiihh! Varmasti upeita sun päällä! Varsinki toi kukkamekko wolaah! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tykkäsin kyllä molemmista päällä, etenkin tuon kukkamekon malli oli mulle kuin nakitettu:) kuvia tulee myöhemmin vielä ;)

      Poista
  7. Ihania! Mulla on kans toi ylempi mut vaaleella pohjalla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä katselin kanssa sitä, se oli kans ihana<3

      Poista
  8. Aivan ihania molemmat! Itelläkin koko ajan hirveä mekkokuume, vaikkei tuolla ihan vielä mekkokelit olekaan. Oli kyllä yksi korallin värinen yksilö pakko tilata Vero Modalta pahimpaan mekkohimotukseen. :D Ite tykkään ehkä vielä hippusen verran enemmän tosta kukkakuvioisesta. Jotenkin oon innostunut kaikista kukkaprinteistä viime aikoina, ja toi mekko on muutenkin superupea. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kuulostaa ihanalta sun tilaamasi mekko<3 ja tosiaan kukkakuviot on keväällä toosi himottavia ;)

      Poista
  9. Aivan ihastuttavia mekkoja Taru! Tuo kukkamekko on kuin sulle luotu, ihan sun näköinen;) Sininen on enempi mieleeni, siihen voisin hypätä itsekin ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Kata♥ Sinisen tosiaankin voisin kuvitella sinullekin :)

      Poista
  10. Oooooh mitä mekkoja! <3 En osaa valita edes lemppariani näistä, koska nuo molemmat on vaan niin älyttömän hienoja! <3 _ <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi ne kyllä ovat ihania :) tulee vaikeus kumman pistän ensin päälle :D

      Poista
  11. Oih en kestä, tuo eka mekko varsinkin on itse täydellisyys!

    http://ganbattedesuka.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin se kyllä on ♥ tekisi mieli jo laittaa se päälle vaikkei mekkokelit vielä olekaan ♥

      Poista
  12. On kyllä kauniita mekkoja:) Vilan koot on tosi isoja, mulle XS:kin on ainakin mekoissa tosi väljä nimenomaan noissa vila-merkkisissä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mua ihan yllätti, miten isot koot Vilalla oli! Muissa kuin mekoissa en kyllä ole törmännyt tähän ilmiöön vielä :o

      Poista
  13. Täytyy varmaan valita tuo sininen, vaikka tykkäänkin kukista. Voin kuvitella, että se sopii vaaleisiin hiuksiisi. Ei ylemmässäkään mekossa mitään vikaa ole, mutta en vain erityisemmin tykkää mustasta ja punaisesta yhdessä. Olen enemmänkin sellainen päivänkakkara- ja unikkoihminen :)
    J

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sininen sopii kyllä blondeihin aika hyvin, huomasin sen sovittaessa :) Oih päivänkakkarakuosinen mekko voisi olla ihanan pirtsakka ♥

      Poista
  14. Onpas hyviä mekko löytöjä, kummatkin tosi ihania!♥

    VastaaPoista