perjantai 15. toukokuuta 2015

GUESS Bracelet

jouIMG_0876

Sain aikoinaan lahjaksi kummitädiltäni ihanan hopeisen värisen Guessin sydänkaulakorun. Rakastin korua, sillä se oli ihanan hentoinen ja kaunis, se sopi melkein minkä vaatteen kanssa tahansa. Tunnearvoltaan koru oli minulle hyvin tärkeä.

Eräänä kauniina päivä sitten unohdin sen Kunnonsalin pukukoppiin, enkä löytänyt sitä enää samana iltana salilta. Kävin myös seuraavana päivänä kysymässä vastaanotosta, olisiko se palautunut sinne. Ei ollut. Masenti ihan pirusti, mutta menin kuitenkin salille ja ajattelin vielä varmuuden vuoksi tarkistaa kopin, jossa säilytin kamojani viime kerralla. Nostin käden ylähyllylle tunnustellakseni korua ja sormiini osuikin jotain kylmää ja kovaa. Kaulakoruni oli säilynyt samassa kaapissa koko yön yli, vaikka joku oli käyttänyt minun jälkeeni samaa kaappia ♥

jouIMG_0878

Tästä innostuneena ja Timanttisten lahjakortin omistavana käväisin Timanttisilla kurkkaamassa, josko sieltä löytyisi jotain kivaa. Hyllyssä oli samanlainen rannekoru kuin kaulakoruni, joten sehän minun oli sitten pakko hankkia. Onneksi Timanttisilla on opiskelijoille -15% alennusta ja minulla oli vielä 30 € lahjakortti mukana, niin eipä jäänyt paljoa maksettavaksi itse!

jouIMG_0877

Nyt on sitten tätä mallia niin kaulakoru kuin rannekorukin! I'm so happy ♥
Enää puuttuu vain korvikset, jotta olisi koko sarja koossa (tietääkseni tästä ei ole sormusta tehty). Korvikset saavat kyllä hieman odotella, ihan heti en lisää koruja kehtaa ostella. Heh, korulaatikot alkavat täyttyä kiitettävään tahtiin jälleen kerran.


Mitäs tykkäätte näistä?:)

~Taru

16 kommenttia:

  1. Guessin korut on kyllä tosi kivoja! <3 harmi vaan etten itse omista niistä yhtäkään :D ihanaa että lopuksi kuitenkin löysit korusi - joku pitkäkyntinenhän olisi voinut viedä sen mukanaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No jep, luulin että koru olisi pöllitty... Mutta onneksi ei :))

      Poista
  2. Oi vitsi Guessin korut on kyllä tosi kivannäköisiä! <3 Oon kauan haaveillut sellasesta, muuta en oo raaskinu vielä ostaa! :s

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne ovat! Tykkään kovasti kanssa niistä ruusukultaisista koruista♥

      Poista
  3. Ihan kamala kyllä hukata jotain tunnearvollisesti tärkeää! Onni matkassa että löysit sen <3 Kauniit korut :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No äläpä!! Olin jo melkein masentunut :D

      Poista
  4. On kyllä kauniita ;) ♥ Hyvä ja edullinen ostos!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin oli ♥ Kiitos kun olit mukana ostamassa!

      Poista
  5. Oi miten onkin nättejä nuo korut ♥

    VastaaPoista
  6. Guessin korut on tosi nättejä ja siroja. Ja yksinkertaisia josta mä pidän tosi paljon, joten ihan mainio ostos. :) Vitsi kuinka hyvä tuuri, että se koru löytyi sieltä pukukaapista, oispa ollut ikävä jos se ois hävinny tielle tuntemattomille. :s

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sama täällä, tuo on juurikin syy miksi tykkään Guessista :) Eihän ne ihan maailman laadukkaimpia ole, mutta mulla ainakin on kestänyt :) Olen todellakin onnellinen, että koru löytyi ♥

      Poista
  7. Tosi hienot korut ♡♡♡ Voisin itsekkin ostaa vaikka samantien ;) Onneksi sait korusi takaisin :) Mulla on kadonnut parikin sellaista hienoa korua tai siis se riipus on tippunut siitä ketjusta niin etten ole huomannut :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei, eikö ole niitä löytynyt?:( Se on ihan kamalaa kun hävittää tärkeän korun!

      Poista
  8. Huh onneksi koru löytyi!! On kyllä tosi sievät, vaikka itse vierastan käyttää hopeaa, niin siltikin pidän hopean raikkaudesta ja ne sopii kyllä useille <3 Joskus käytin itsekkin hopeaa, mutta kulta taitaa olla silti se mun juttu. Guessillä on kyllä kaikkea ihanaa!! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla oli sama ennen kultaisen kanssa! Muilla se näytti ihanalta mutta mulla ei, nyt olen jo hieman kultaakin oppinut käyttämään :)

      Poista