torstai 18. kesäkuuta 2015

Sisustusinspiraatiota - Olkkari & Ruokahuone

Olkkari & ruokahuone

Pikkaisen sisustusinspistä näin torstaihin!

Voin sanoa, että Juholta tulee varmaan kohta jo korvista ulos nämä sisustushöpsötykset, mutta en vain voi sille mitään että olen aika innoissani. Olkkarinhan olen jo "sisustanut" valmiiksi, vaikka muuttoon vielä melkein kuukausi. Onneksi mulla on (lähes) vapaat kädet tässä sisustuksessa, vaaleanpunainen on vain kuulemma jyrkästi kielletty :D

Olkkarissa, ja itseasiassa koko talossa, on sellainen "normaalin" parketin värinen laminaatti lattia, ihan siisti. Ei ehkä mikään modernein, mutta eipä se mitään. Muulla sisustuksella saapi ihmeitä aikaan! Seinät ovat sopivasti neutraalin valkoiset.

Juholla on ruskea divaanisohva (jota en tosin ole vielä kunnolla nähnyt, saapi nähdä meneekö sohva joskus vaihtoon, jännää!) ja mulla valkoinen tv-taso, joka tosin on pikkaisen pienempi kuin tuossa kuvassa oleva. Elikkä näiden kalusteiden pohjalta lähin suunnittelemaan olkkarin sisustusta, josta kuoriutui kivan maanläheinen. Tuo vitriini meidän on pakko saada! Tai ainakin minä rakastuin siihen todella kovasti, Juhollekin se käy, mutta hinnasta hän ei taasen tykkää (reipas 300€). Onneksi kaikkea ei tarvitse hankkia kerralla, mutta tuon joskus minä olkkariin niiiiiin haluaisin ♥

Pikkaisen kädenvääntöä tulee olemaan myös noiden verhojen kanssa, mutta eiköhän me johonkin kompromissiin päästä. Haluan kuitenkin, että sisustus on molempien mieleen kun molemmat asuntoa seuraavat vuodet asutetaankin.


Mitä pidätte? Miellyttääkö tämä suunnitelma teidän silmiä? :)

~Taru 

6 kommenttia:

  1. Mun mielestä nuo verhot sopii kivasti ruskeen sohvan kanssa :) ja valkonen on aina ihanan raikas :)
    Älä anna periks verhoasiassa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo en tosiaan anna periksi :D jotenkin tuntuu, että kaikki naiset ymmärtää noiden verhojen hienouden mutta miehet ei... Iskäkään ei oikein innostunut noista :D

      Poista
  2. Ihanat nuo verhot! Oon niin siniseen ihastunut että tekisi mieli sisustukseenkin heittää sitä mukaan eikä pelkästään pukeutumiseen. Mulla vaan loppuu huoneet kesken:') Ihastuin Ikealla myös tuohon tarjottimeen (onko toi tarjotin?)!
    Miellyttää mun silmää, varsinkin nuo ruokapöydän tuolit, tahtoo ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On tarjotin, pakko saada!!:) ihanaa että tykkäät, itsekin ihan yllätyin miten kivan sisutuksen suunnittelin!

      Poista
  3. Vähäsen huvittaa kun oon omaan uuteen asuntoon suunnitellut vähän samantyylistä sisustusta :D Eli tykkään toiaankin

    VastaaPoista