perjantai 18. syyskuuta 2015

La Palette Nude & Sensai Mascara

Olen aina ollut sitä mieltä, että ruskea luomiväri sopii syksyyn kuin nenä naamaan. Kuitenkin muuton yhteydessä vanhempi We Care Icon luomiväripalettini pääsi katoamaan, joten pakko oli marssia Sokokselle hankkimaan uusi. Ihana myyjä auttoi minua löytämään tämän L'Oréal La Palette Nude-luomiväripaletin, kun kerroin millainen paletti oli hakusessa. Kerrankin sain sellaista palvelua, jossa ei heti ensimmäiseksi ryhdytty mainostamaan kalleimpia meikkejä, vaan hintatoiveeni otettiin todella hyvin huomioon.

jouIMG_3402
jouIMG_3413 jouIMG_3407

Vasta kerran olen näitä luomivärejä ehtinyt testaamaan ja olin tyytyväinen. Väriä tarttuu ihan hyvin ja värit pysyivät naamassa koko illan. Laittaessa väri ei ihan hirveästi varissut, totta kai hieman. Mukana tuleva meikkisivellin oli kivan pehmeä ja lisäplussat siveltimen kaksipäisyydestä. Hintaa meikkipaletilla oli noin parikymppiä.

Viimeisestä muuttolaatikkoa purkaessani tosin löysin vanhan palettini, mutta mitäpä tuosta. Onpahan ainakin tarpeeksi ruskean sävyjä!

jouIMG_3404

Ripsivärini oli myös hieman lopussa ja minulla oli Sokkarille -20% etukuponki, eli oiva hetki hankkia uusi jo odottamaan käyttöä. Niin kuin teistä jo jotkut tietävätkin, luottomascarani on edelleen Sensai 38°C Separating & Lengthening- erotteleva ja pidentävä ripsiväri. En ole vielä koskaan löytänyt tälle tarpeeksi kovaa haastajaa, aivan loistava. Hinta on hieman suolainen, mutta ripsari on riittoisa ja hyödynnän Ale-päivät tämän hankkimiseen!


Onko teillä kokemusta näistä tuotteista?
 

~Taru

12 kommenttia:

  1. Kiva postaus :) Mä voisin vaikka kokeilla tuota ripsaria koska omani on lopussa ja en oikein tiedä minkälaisen hankkisin seuraavaksi kun en ihan hirveesti oo tykänny tuosta mun omasta ....
    Paljonko tuo ripsari maksoi ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ripsari on oikealta hinnaltaan siinä 30€ paikkeilla :) Voin kyllä suositella tuota, on hintansa arvoinen!

      Poista
  2. Oii miten ihania värejä tuossa paletissa on! Ja onpas kiva kuulla, että sait hyvää palvelua. Se tuntuu nykyisin olevan niin harvassa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep! Annoin myyjällekkin palautetta suoraan hyvästä palvelusta, tuli ihan tosi hyvä mieli :)

      Poista
  3. Tuo on kyllä niin totta, että useimmat myyjät alkavat tyrkyttää kalliimpia merkkituotteita välittämättä hintatoiveista mitään.. Mutta kiva, että sulle on kerrankin ollut hyvää palvelua! Houkuttelevalta näyttää luomiväripaletti ja tuosta ripsaristakin olen kuullut kyllä pelkkää hyvää! <3_<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä ihan yllätyin, kun sain oikeen hintasta kerralla :D Noista tuotteista ei kyllä oo mulla pahaa sanottavaa ollenkaan :)

      Poista
  4. Oon jo jonkin aikaa haaveillut noista edullisemmista nudepaleteista, joten olis hauska jos tekisit meikin tuolla ja kuvaisit sen! :) Ehkä sitten raaskisin tuollaisen ostaa kun näkisin. En paljoa meikkaa niin ei aina sitten raaski ostaa mitä tekis mieli :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Laitan korvan taakse ;) Tää on kyllä hintansa arvoinen, sen voin jo nyt paljastaa!

      Poista
  5. Toi paletti näyttää tosi hyvälle ja varmasti hinta-laatusuhde kohillaan! :) ruskean sävyjä kyllä tulee itsekin käytettyä luomiväreissä ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hinta-laatu suhde 5/5! ♥ Ruskealla saa ihanat syysmeikit :)

      Poista
  6. Tosi hyvännäkönen tuo paletti, nuita sävyjä tulisi varmasti itselläkin käytettyä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nää sävyt sopis kyllä sullekkin ihan tosi hyvin! :)

      Poista