maanantai 21. syyskuuta 2015

Leather Sleeves

Oli kyllä jo aikakin hankkia uusi villakangastakki!
Edellinen takkini on jo monta vuotta vanha (tosin hyvin palvelee vieläkin) ja olin jo pitkään halunnut takin iiiisolla hupulla sekä nahkahihoilla. Viime talvena näitä jättihupullisia ja nahkahihallisia takkeja oli jo paljon kaupoissa, mutta olin niin pihi etten kehdannut laittaa montaa kymppiä takkiin. Villakangastakit tunnetusti maksavat ihan kiitettävästi. Pihi mikä pihi!

jouDSC_3439
asu200915-01

Mixed Wool Jacket - Only / Jeans - Pieces /Boots - Migant / Scarf - Gina Tricot

jouDSC_3446 jouDSC_3459 jouDSC_3448 jouDSC_3441

Löysin Vero Modasta tämän Onlyn villakangastakin, tai oikeastaan ystäväni löysi tämän ensin. Olimme menossa sovittamaan takkeja, minä perinteistä tummanharmaata ja ystäväni tätä. Sovituksen aikana kävi kuitenkin ilmi, ettei tummanharmaa sopinut minulle ollenkaan ja tämä ei ollut se täydellinen yksilö ystävälleni. Tehtiin vaihtokaupat ja sovitettiin uudestaan: täydellistä! Takkini sopi ystävälleni paremmin ja tämä ihana yksilö oli minulle kuin nakutettu. Syksyn takki pulma siis ratkaistu ♥ Hintaa takilla oli 79,95€.

jouDSC_3433

Tuossa kuvaillessa tajusin, että minun olisi aika ostaa myös uusi kamera! Nämä kuvat otti Viivi kamerallaan, sillä mun Canon ei oikein tarkentanut kunnolla ja asetuksetkin olivat päin honkia. Noh, onneksi muistikortin voi aina siirtää kamerasta toiseen ja lainata kaverin parempaa.
Oisko kellään vinkkiä hyvästä (ja kohtuu hintaisesta) kamerasta?

Mitäs pidätte takista? Hot vai Not?

~Taru

14 kommenttia:

  1. Onpas kiva takki, varsinkin tuo huppu <3

    VastaaPoista
  2. Oi toi takki on superkiva! Ja toi huppu ihana ku se on noin iso!:--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Iso huppu on tuon takin paras osa ♥

      Poista
  3. Tosi kivannäkönen takki. :) Jos uutta kameraa aijot hankkia niin itse suosittelen olumpysta. Se on kohtuu pieni ja helppokäyttöinen sekä kuvien laatu vastaa ihan järkkärin tasoa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei jes! Pistän korvan taakse tuon vinkin :)

      Poista
  4. Tosi ihana takki, mä rakastan noita Veromodan takkeja :D houkuttais tuollainen omaani vähän lyhyempi malli siihen kaveriks mutta en kyllä raaski nyt :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vero Modasta löytyy aina ♥ Ehkä voit myöhemmin sortua vielä ;)

      Poista
  5. No hot todellakin! ♥ näyttää tosi hyvälle tuo takki ja kuvat ;) pitää ehkä käydä sovittelemassa sitä tummaa ja hankkia seuraavana palkkapäivänä, heh :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha kannattaa! Tän parempaa takkia vaikee löytää ;)♥

      Poista