sunnuntai 10. tammikuuta 2016

Capricorn

Olen horoskoopiltani Kauris. Kauriin luonteenpiirteet täsmäävät aika hyvin omiini ja löydän horoskooppien luonneanalyyseista välillä hauskoja ja yllättäviä yhteensattumia. Tänään horoskooppiani lueskellessa huomasin, että Kauriiden onnenluku on 8 tai 9 - itse olen pitänyt pienestä asti omana onnenlukunani numeroa kahdeksan. Pikkaisen hymyilytti tämä yhteensattuma!

Olen luonteeltani hyvin kunnianhimoinen ja kontrolloiva. Joskus minua voi kuvailla myös kylmäksi, mutta läheisiäni suojelen kuin karhuemo. Kun suutun, niin suutun kovasti, mutta osaan kuitenkin aika pitkälle hillitä hermoni (nykyään) ja olen ihan ystävällinen ja mukava. Tutut pääsevät näkemään myös minun hullunsekoboltsi puoleni. Jos lukaisette kauriin luonneanalyysin, niin sellainen minä olen aika pitkälle :D

jouDSC_0059-01 asu0901
Faux fur vest - Vero Moda / Jumper - H&M / Pants - Freddy Wr. Up / Shoes - Icon / Gloves - Gina Tricot

jouDSC_0041 jouDSC_0004

Perjantaina vietin tyttöjen kanssa synttäreitäni, täytin silloin 21 vuotta. Ihan hirveää, miten aika meni nopeasti. Vastahan täytin 20 vuotta?! Tähän ikään olisi hyvä jäädä, ikä riittää melkein minne vaan mutta olo ei ole vielä ihan hirveän vanha. Aikuistuakin varmaan pitäisi joskus, sisäinen pikkutyttö tuskin koskaan vanhenee. Taas viime kuvailureissulla piti päästä pomppimaan ja puhaltamaan lunta sekä piirtelemään lumeen. Katsotaan vaan, niin vielä kolmekymppisenä hypin lumihangessa ihan innoissani tai makaan lehtikasassa hyvän kuvan toivossa.

Eilen vietettiin Isoisäni 70-vuotisjuhlia. Käytiin ensin muutamien sukulaisten kesken kuuntelemassa Kuopion Kaupunginorkesterin uudenvuoden konserttia ja sen jälkeen suunnattiin syömään Fransmanniin. Ai että oli hyvää ruokaa ♥ Harmi, että kello oli jo niin myöhä, ettei tuhtia pihviä lisukkeineen melkein jaksanut syödä kokonaan. Pihvi oli täydellinen. Alkuruuaksi otin kylmäsavulohi blinin ja pääruoka oli siis Grillipihvi.

jouDSC_0046

Tänään en ollutkaan niin ahkera kuin piti... Mulla oli ihan kunnon lista hommille, jotka piti hoitaa tänään, mutta näyttää uhkaavasti siltä ettei niistä tule kyllä yhtään mitään. Verhojen lyhentäminen lomalla jäi myös, huppista. Salille suuntaan kuitenkin kuuden jäljestä, että tulisi edes liikuttua hetki. Jos tässä sitä ennen ehtisi vähän tehdä kouluhommia, huomenna olisi nimittäin taas paluu arkeen ja koulun penkille. Kivaa toisaalta, mutta stressi pelottaa. Juuri kun olen saanut pahimman stressin pois niin ei sitä takaisin toivoisi ihan heti!

Ihanaa sunnuntaita kaikille ♥

~Taru

14 kommenttia:

  1. Täälläkin piti olla ahkera sunnuntai mutta nooo, tavallaan oli mutta kuten aina, tärkein juttu on vielä tekemättä: päätös siitä mitä luen kevään. No, stressille ei siis ihan heti näy loppua :D Ihania kuvia ja höpöttelyä! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi hyvä että oot tehny päätöksen! Mutta hei mieluummin stressi tuollaisesta, kuin siitä ettei olisi mitään mihinkä panostaa :) Tsemppiä muru♥

      Poista
  2. Hei mäkin oon horoskoopiltani kauris ja noi luonteenpiirteet on niin tuttuja! x) Ihana asu ja ihanat kuvat! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha tervetuloa kerhoon! :D Kiitos ♥

      Poista
  3. Horoskoopit osuu joskus niin kohdilleen! Mulla on horoskooppimerkkinä Kalat, ja olen juuri sellainen taiteilija, syvämietteinen, herkkä, avulias ja rakastun aina miehiin, jotka mun pitää korjata :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on välillä jopa pelottavan oikeassa :D

      Poista
  4. Jännä kyllä miten mun oinas ei oikein pitänyt paikkaansa ollenkaan, hah :D mutta kauriin piirteet sopii suhun niin hyvin! Mulla oli kyllä aika toimelias sunnuntai, sain vaikka mitä aikaseks! :) ja ihana tämä asu muuten ♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sulla oli kyllä niin ristiriidassa ne! Mä oon niin kauris, ettei muuksi voi kuvitellakaan :D Pus♥

      Poista
  5. Tosi kiva postaus ! Ihania kuvia :) ♡ Sisäinen pikkutyttö ♡♡♡

    VastaaPoista
  6. Upee toi eka kuva susta kaunokainen <3

    VastaaPoista
  7. Ihana postaus ja vitsit miten upeita kuvia! <3 Mäkin oon kauris ja aika hyvin pystyn itsekin samaistumaan noihin kuvailtuihin luonteenpiirteisiin! :D Toi sun bannerikin on aivan upea!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos kehuista ♥ Lämmittää tällaiset kommentit aina!

      Poista